Chcesz dokonać zwrotu? Wypełnij poniższy formularz:

Zwroty FAQ

Najczęściej zadawane pytania dotyczące zwrotów:

1. By dokonać zwrotu przejdź do formularza zwrotu. Znajdziesz go na tej stronie a także w mailu, który otrzymałeś  po otrzymaniu paczki.

2. Wypełnij formularz, podając następujące informacje:

  • Email, który został użyty przy dokonywaniu zamówienia, lub kod pocztowy.
  • Numer zamówienia, który otrzymałeś mailem potwierdzającym zamówienie.

3. Po uzupełnieniu danych do identyfikacji zamówienia, przejdziesz do strony wyboru zwracanych produktów. Zaznacz odpowiednie oraz wybierz powód zwrotu.

4. Przejdź dalej by zobaczyć stronę  potwierdzania zwrotu. Po uzupełnieniu formularza zwrotu dostaniesz od nas maila z potwierdzeniem oraz instrukcjami jak  postępować dalej. Kliknij przycisk "Gotowe", który skieruje Cię na stronę firmy kurierskiej SzybkieZwroty (Inpost).

5. Na stronie SzybkieZwroty, na którą zostałeś przekierowany, uzupełnij wszystkie potrzebne dane:

  • Wybierz gabaryt zawracanej paczki
  • Numer zamówienia 
  • Imię i nazwisko
  • Numer telefonu, na który dostaniesz kod zwrotu
  • Adres e-mail
  • Opis (opcjonalnie)
  • Numer zwracanej paczki (znajdziesz w mailu z tytułem "Czy jesteś zadowolony/a z zakupów na Tortino.pl?" )
  • Powód zwrotu

6. Dalej naciśnij przycisk "Zwracam Paczkę".

7. Następnie otrzymasz kod zwrotu za pośrednictwem wiadomości SMS oraz na adres poczty elektronicznej, który podałeś podczas procesu zwrotu. Ten kod jest niezbędny do dokonania zwrotu.

Wpisz otrzymany kod zwrotu na paczce, którą zamierzasz zwrócić.

Kolejnym krokiem jest nadanie paczki w Paczkomacie Inpost. Skorzystaj z Paczkomatu, który jest dla Ciebie najdogodniejszy. Podczas nadawania paczki, będziesz musiał użyć swojego numeru telefonu oraz otrzymanego kodu zwrotu.

Masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki dla dokonania zwrotu.

Nie, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. Zwroty są darmowe.

Zwrot otrzymasz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wysyłki towaru.

Jeśli towar dotarł uszkodzony lub jeśli występują braki towaru ze względu na otwartą paczkę w pierwszej kolejności należy uzupełnić protokół szkody na tej stronie . Następnie przekazać wypełniony protokół na pocztę info@tortino.pl z opisaniem zaistniałej sytuacji. 

Towar można rozpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru. W miarę możliwości zwracana rzecz ma być zapakowana w oryginalne pudełko.

Napisz na info@tortino.pl  lub użyj formularza kontaktowego dla zgłoszenia zaistniałej sytuacji.