Darmowe zwroty

Zwroty realizowane są za pośrednictwem platformy SzybkieZwroty.pl, umożliwajjącej dokonania zwrotu przez Paczkomat Inpost.

Jak dokonać zwrotu ?

Aby dokonać zwrotu wystarczy wejść na stronę SzybkieZwroty i uzupełnić odpowiedni formularz. Po wpisaniu wszystkich danych oraz naciśnięciu przycisku “Zwracam Paczkę” dostaniesz kod zwrotu SMSem oraz na pocztę elekroniczną. Ten kod należy też wpisać na zwracanej paczce. Nie jest potrzebne drukowanie etykiety. Kolejny krok - nadanie paczki w Paczkomacie Inpost, używając numeru telefonu oraz otrzymanego kodu zwrotu.

Kiedy mogę dokonać darmowego zwrotu towaru?

Masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki dla dokonania zwrotu.

Czy muszę płacić za  zwrot?

Nie, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. Zwroty są darmowe.

Kiedy otrzymam zwrot kosztów za zwrócony towar?

Zwrot otrzymasz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wysyłki towaru.

Towar przyjechał uszkodzony. Jak muszę  postępować?

Jeśli towar dotarł uszkodzony lub jeśli występują braki towaru ze względu na otwartą paczkę w pierwszej kolejności należy uzupełnić protokół szkody na tej stronie . Następnie przekazać wypełniony protokół na pocztę info@tortino.pl z opisaniem zaistniałej sytuacji. 

Czy mogę zwrócić towar używany?

Towar można rozpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru. W miarę możliwości zwracana rzecz ma być zapakowana w oryginalne pudełko.

Braki w zamówieniu lub towar wadliwy?

Napisz na info@tortino.pl  lub użyj formularza kontaktowego dla zgłoszenia zaistniałej sytuacji.